KeCaNtiKaN seoRaNg waNitA buKaNLah daRi paKaiaN yaNg diKeNakaNnYa, suSuK yaNg iA taMpiLkaN, aTaU baGaiMaNa iA meNyisiR raMbuTnYa.KecaNtikAn seoRang waNitA haRuS diLihaT daRi maTanYa, keRaNa iTuLah piNtU haTinYa..

Wednesday, May 9, 2012

:: haRi iNi haRi saYa! :D ::


Assalamualaikum semua. :) alhamdulillah, masih d beri kesempatan utk mgupdate ini blog. :D ok, nk share ni! xnk thu sudah~ :p

9/5/2012, ari ni lah! :D sy pny ari lahir! sy pny! :D alhamdulillah, memanjat kesyukuran yang teramat sangat padaNya sbb masih di beri kesempatan tok menyambutny, masih di pnjangkan umur tok merasa nikmatny. terima kasih ya Allah. :')

ok, sblum kul 12.00 a.m mlm td, dah de org wish dulu dh. konon nk jadi owg pertama la kn! :P siapa? dia! :D lebih kurang kul 8.50 p.m camtu la dtg umh, seorang dia, berjumpa ngn abg + ayah (dia dh berani dh :D). pe lg, x abis2 ngn kezutann2 dia tuh!

seriusly! sgt terkejut! terima kasih awak. :') terharuu~ saya dapat kek secret recipe. yeaaa! :DD

memalam melantak sesorang. :D


pastu, kebetulan lepas dia datang, ayah + abang kuar jap. tengah malam tu, abg plak wat kejutan! haha. jaat kn masing2! :D abang! terima kasih bg kek secret3 lagi~ =.=' (err..npe sume bg kek y same ni)


satay tu??! ayah belanja baru tadi! subhanallah, terima kasih semuaa! terima kasih banyak banyak banyak! :') atas tu, "biar bidadari mencemburui dirimu" dari sahabat. terima kasih ok. :') sangat terharuu. huu.


kentang goreng + nasi ayam pun ayah belanja jugak! terima kasih ayah! ;'D ok, ari ni sangat kenyang. tengah malam makan kek. pagi makan kek. tengahari makan kek lagi. err..jangan bagi saya tengok kek lagi! malam satay + kentang goreng + tempe goreng + soto + nasi ayam! ALHAMDULILLAH..terima kasih ya Allah. :')

** ibu..terima kasih untuk segalanya. terima kasih banyak banyak ibu. terlalu besar jasamu. xdapat kakak balas. :'( kakak xkan lupakan saat2 sebelum dan selepas ibu lahirkan kakak yang pernah ibu ngn ayah cerita dulu. never never n never ibu. sangat2 besar pengorbananmu. satu2nya anak ibu ayah yang operate~ ibu..terima kasih terima kasih terima kasih. ;( doa ku mengiringimu di sana. AL-FATIHAH. u_u

** untuk kakak, abang, adik, sahabat, kawan2, semuanya..terima kasih banyak2. untuk wish + doa korang. :') terima kasih! saya tahu ramai yang sayang saya. cuma kadang kadang saya lupa. maaf~

SELAMAT HARI LAHIR UNTUK SAYA! :DD

3 doakan ira bahagia.. ^_^:

Kathy Tuah said...

selamat ulang tahun awk :)

!Ra faTeN said...

terima kasih kathy tuah. ;)

Mujahidah17 said...

sanah helwah..heee
seronOknya dapat byk kek...
ambOi,huhuu dapat org stu kmpung yer?? mOga berkln insyaAllah..:))