KeCaNtiKaN seoRaNg waNitA buKaNLah daRi paKaiaN yaNg diKeNakaNnYa, suSuK yaNg iA taMpiLkaN, aTaU baGaiMaNa iA meNyisiR raMbuTnYa.KecaNtikAn seoRang waNitA haRuS diLihaT daRi maTanYa, keRaNa iTuLah piNtU haTinYa..

Monday, May 28, 2012

:: ceRiTa di sEbaLik sEnYuMaN~ ::



assalamualaikum. em, pagi yang sangat nyaman. sejukk.. terima kasih ya Allah. diri ini masih di beri peluang menikmati nikmatMu. ALHAMDULILLAH. :)


pagi pagi dah update. kenapa? haha. biasalah. blog terbangtinggimenggapaiawan menjadi tempat luahan perasaan. lalalaa~ (ngek la kaw. :P)


pagi pagi lagi dah dapat berita yang sangat sangat mengecewakan. T.T (kecewa ke?) ye, sangat kecewa. hmm.. ya Allah, kenapa ya. apa yang aku harapkan, apa yang aku inginkan tak pernah dapat. ni la manusia. tak pernah bersyukur dengan apa yang ada. masyaAllah~

**betul, sangat penat berharap dan mengharap pada benda yang tak pasti. cukuplah ini kali terakhir saya mengharap sesuatu pada awak. saya tahu, apa yang saya inginkan tak pernah saya dapat. tapi awak?


tak, tak...bukan mengungkit. tapi saya fikirkan keadilan. keadilan?? emm. dunia sentiasa berat sebelah~


tak apalah. ini yang last saya minta pada awak. (err..tak malu ke kaw minta minta ni. ==') saya takkan takkan dan takkan mengharap pape lagi. sebab saya tahu ianya MUSTAHIL. (:


harap awak gembira + bahagia dengan apa yang DAH awak dapat. saya akan cuba lebih berdikari TANPA mengharap pape dari awak. terima kasih.


* sekadar luahan hati. maaf pada sesiapa yang terasa.


kebahagiaan tu ada di mana mana. igt faten, Allah maha adil. kenapa tak dapat apa yang di inginkan? sebab Allah dah sediakan yang lebih baik dari itu. so, selalu minta + mohon padaNya. ok! ;) subhanallah, rindu padaMu. :')

~ tiada siapa tahu cerita di sebalik senyuman :) ~


0 doakan ira bahagia.. ^_^: