KeCaNtiKaN seoRaNg waNitA buKaNLah daRi paKaiaN yaNg diKeNakaNnYa, suSuK yaNg iA taMpiLkaN, aTaU baGaiMaNa iA meNyisiR raMbuTnYa.KecaNtikAn seoRang waNitA haRuS diLihaT daRi maTanYa, keRaNa iTuLah piNtU haTinYa..

Sunday, October 21, 2012

:: :): ::


malam hampir larut. 
malam juga sudah mula gerimis. 
inilah saatnya untuk kita kembali. 
kita sudah cukup jauh mengembara. 
menjelajah ke rumah rumah kosong itu. 

aku tahu.. 
perasaannya cukup teruja untuk mengisi rumah itu untuk bertemu serta berkenalan dengan pemiliknya. 
aku juga tahu betapa seronoknya untuk bersama dan bergurau bersama pemilik itu. 

tetapi.. 
aku hanya ingin kembali pulang. 
sudah puas aku melihat destinasi indah. 
mengembara bersama insan seperti kamu. 
aku mohon maaf kerana tidak dapat terus ada disisimu. 

tetapi aku berjanji.. 
setiap detik aku di sini, setiap detik itu juga aku menemanimu. 

maafkan aku.. 
aku terpaksa pergi kerana aku terlalu menyayangimu..

0 doakan ira bahagia.. ^_^: