KeCaNtiKaN seoRaNg waNitA buKaNLah daRi paKaiaN yaNg diKeNakaNnYa, suSuK yaNg iA taMpiLkaN, aTaU baGaiMaNa iA meNyisiR raMbuTnYa.KecaNtikAn seoRang waNitA haRuS diLihaT daRi maTanYa, keRaNa iTuLah piNtU haTinYa..

Monday, December 28, 2009

:: sEruPa TaPi taK saMa??.. ::


sejak hari raya aidilfitri ari tu,,
aku asik t'ingatkn dia je..
t'ingatkn wajah dia..
ayu,, bersih,, cantik,, b'cahaya..
rasa tenang je bila tgk wajah'y..

dan bila aku tgk wajah dia jugak,,
aku t'ingatkn kt arwah ibu..
bet0l2 mirip arwah..

ntah knpe, smpai skrg aku teringin nk jmpe dia lg..
tp x b'kesempatan..
ari tu,, kt masjid.. dia nmpk aku..tp aku x nmpk dia plak..
rugi'y x jmpe..

aku bkn nk over..nk menggedik..
inila aku..
bila dh t'lalu rindu pd yg dulu..inila yg t'jd..
sume yg d pndg,, di kata'y serupa,, sejibik,, mirip.. segala2'y r..

tp aku sedar sape diri aku..
dia yg aku mksdkn tu mak orang..
nak lebih2 x el0k plak..
pe plak kata ank2'y nnti.. x gitu??
xpela,, simpan jela hajat nk jmpe dia..
mungkin de hikmah nape smpai skrg aku x b'kesempatan jmpa dia..

cume yg aku harapkn,,
1 ari nnti aku d beri kesempatan jmpa dia,,
tatap wajah'y,, mata'y..

ya Allah,,
berikan la aku ketenangan,, ketabahan,, kekuatan,, kesabaran.. u_u

0 doakan ira bahagia.. ^_^: