KeCaNtiKaN seoRaNg waNitA buKaNLah daRi paKaiaN yaNg diKeNakaNnYa, suSuK yaNg iA taMpiLkaN, aTaU baGaiMaNa iA meNyisiR raMbuTnYa.KecaNtikAn seoRang waNitA haRuS diLihaT daRi maTanYa, keRaNa iTuLah piNtU haTinYa..

Wednesday, December 30, 2009

:: seLaMaT tiNgGaL 2009.. ::


waa,,pejam celik..pejam celik,,
2009 dh sampai penghujung'y..
x smpai 1 ari, bkal aku ziarah 2010..
insyaAllah,, pnjg umur..

sedih?? hapy?? tak0t??
sume aku rasa sekarang.. huhuu..

bef0re cite sal taon dpn..
kite abiskn dlu cite t0k taon nie..

byk t0l dh aku lalui..
cm x caye pn de gak..
alhamdulillah,, aku masih di beri kekuatan t0k terus b'jln..
hermmm,, nama pn kehidupan kn..
byk aku lalui ta0n nie..
phit, manis, masam, masin, tawar..
sume de..

dn seperti yg abg hafiz kata [fasi kt sri raudah..]
'percayalah ira, setiap kepahitan akhir'y akan mnjadi manis yg t'amat manis..'
tugas aku..mncari kemanisan itu..
ye,, bkn mudh..
tp dgn usha..insyaAllah aku sndri ley dpt.. =)

alhamdulillah, aku b'syukur Allah bg aku sume nie..
ia dpt mematangkn aku..dpt mmbuatkn aku b'fikir2 dn terus b'fikir..
betapa agung'y kebesaranNya..
terima kasih Ya Allah..

terima kasih kt insan2 yg dh mewarnai idup aku,,
dgn plbagai2 warna..
mmg dasyat warna ta0n nie..
full weyy,, 1 kertas lukisan tu dgn wrna..
alhamdulillah,, tu la nikmat.. =)

insyaAllah,, selagi akal nie masih waras,,
aku xkn lupa kenangan2 taon nie..
byk3..dgn kgkwn..family..
uishh,,memori yg sgt b'hrga..

2010??? 1431 hijrah??
jeng3.. ta0n y menyeramkn wat aku.. hohoo..
ta0n keramat tu weyy...
spm..spm..spm!!..
ohh tidakk!! terasa t0l r ketensionan'y.. hahaa..

tp xpela..
aku tahu aku kuat!! aku b0leh tempuhi'y...!!
insyaAllah..
moga Allah permudahkn urusan hidupku.. =)

ta0n dpn gak ta0n last kt SAMNI..
sek aku yg paling aku sayang..
sayang gler!!..

ingat nk smbung stam kt situ..
tp kt situ xde plak..
so,, redha jela.. huhuu...
[p0yo plak dia nie nk amek stam.. layak je?? huhuu...]

s0,, slamt ta0n baru..
m0ga taon dpn lebih bek dr taon nie wat diri aku dn kgkwn yg len..
=)

0 doakan ira bahagia.. ^_^: