KeCaNtiKaN seoRaNg waNitA buKaNLah daRi paKaiaN yaNg diKeNakaNnYa, suSuK yaNg iA taMpiLkaN, aTaU baGaiMaNa iA meNyisiR raMbuTnYa.KecaNtikAn seoRang waNitA haRuS diLihaT daRi maTanYa, keRaNa iTuLah piNtU haTinYa..

Sunday, December 27, 2009

:: aKu teReR khaT kE??.. ::


aku terer khat ke??..
1 p's0alan yg mungkin dh t'jwb.. huhuu

td kt masjid At-Taqwa di adakan ari keluarga..
s0, aku di pilih masuk khat wakil kariah masjid..
[di paksa nie..huhuu..]

tp xpela.. try la.. mane tahu aku b0ley wat..
dgn xde latihan..xde asas khat thulut,,
sblum ari p'tandingan aku jmpe kwn mkcik ku!! [abg azman]
ley di katakn guru aku jgk r.. huhuu..

dia ajar aku khat thulut tu cmne..
1 malam je wey..
selembab2 aku nie, naseb aku dpt pe yg dia ajar..
thanks abg azman!..

1 mlm tu aku x tid0..
bkn x tid0..jz tid0 lmbt je..
wat latihan khat pnye pasal.. huhuu..

nk tahu x??
bila lama2 wat khat nie, ser0nok plak rasa'y..
ilmu baru!! =)

dn pgi td p'tndingan'y..
dn alhamdulillah,, b'kat s0kongan dr sume pihak,,
aku dpt tmpt p'tama..
syukur..

bila kita usaha,, kita akn dpt hasil'y..
so,, usaha tgga kejayaan.. =)
thanks pd sume yg beri p't0longan + sok0ngan!!..

ta0n dpn ley masuk lg..
hehee..
insyaAllah.. :)

2 doakan ira bahagia.. ^_^:

Unknown said...

Waaa... CONGRATULATION!!!!

!Ra faTeN said...

huhuu... thanks mak ndak!.. ;)