KeCaNtiKaN seoRaNg waNitA buKaNLah daRi paKaiaN yaNg diKeNakaNnYa, suSuK yaNg iA taMpiLkaN, aTaU baGaiMaNa iA meNyisiR raMbuTnYa.KecaNtikAn seoRang waNitA haRuS diLihaT daRi maTanYa, keRaNa iTuLah piNtU haTinYa..

Sunday, November 1, 2009

:: keCeWa? seDiH? maRaH? bEnCi? heRrmm.. ::

Allah Maha adil..
de kalanya Dia beri kita gmbira..
de kalanya Dia beri kita sedih..
untuk ape??
untuk kita kenal sape diri kita..
sape pncipta kita..
& supaya kita b'syukur dgn pe yg kita ada..

sp'ti yg aku alami skrg..
aku x tahu nk luahkn pada siapa..
hnya Dia lah tmpt aku mengadu..

memang sush nk trima bnde baru dlm id0p nie.. lg2 pnggnti s0rg insn yg sgt2 kita syg.. t'lalu berat ati nie nk trima kehadiran'y..

tp aku tahu,, aku kuat..aku tabah.. aku cuba trima dia seada'y.. aku cuba lmbutkn ati nie utk trima segala-gala'y..

alhamdulillah,, Allah sntiasa b'sama aku.. memberi aku ketenangan,, kekuatan utk terus b'juang di muka bumi yg t'sergam indah'y..

tp...sbgai s0rg hamba yg lemah.. kdg2 aku jatuh.. bkn sbb aku putus asa.. bkn juga aku mengalah..

aku kehilangan kekuatan...kekuatan yg selama nie beri aku semangat.. ke mana dia menghilang?? aku t'sgt perlukn dia saat nie..

perlukah aku nyatakn sape diri'y?? dia s0rg insan yg sntiasa berada di sisi aku.. yg sntiasa akn b'sama aku.. dia s0rg insan yg sgt memahami ati ini.. wlaupn aku x tunjuk kesedihan aku..dia tetap tahu & akn berada di sisi aku,, memberi ketenangan bt aku..

tp tu sume dulu.. dulu,,sewaktu bnde baru blm lg wujud dlm id0p kami.. aku terasa kehilangan...kehilangan kasih syg drpd s0rg a***.. ke mana dia mghilang?? .....

2 doakan ira bahagia.. ^_^:

Unknown said...

errmm...
itulah lumrah perjalann hidup sbgi khalifah Allah di bumi ALlah yg nyata nie...
yg byk erti kehidupan..
percayela xde adventure kalau benda nie terjd...:)

!Ra faTeN said...

betapa besar'y ujianNya buat ku.. sabar wahai hati.. u_u