KeCaNtiKaN seoRaNg waNitA buKaNLah daRi paKaiaN yaNg diKeNakaNnYa, suSuK yaNg iA taMpiLkaN, aTaU baGaiMaNa iA meNyisiR raMbuTnYa.KecaNtikAn seoRang waNitA haRuS diLihaT daRi maTanYa, keRaNa iTuLah piNtU haTinYa..

Tuesday, November 17, 2009

:: aDaKah aKu d pErmaiNkaN?? ::

Pg nie [jumaat,13/11/09,12.08 pg], macam2 yang aku rasa. Sedih? T’kejut? Takut? Marah? Geram? Hermm,, sume la aku rasa. My kueh tart…


Law korg kenal, dia mmg penuh dgn kejutan. & t’lalu suka wat kejutan tok aku. Tapi malam nie, kejutan dia sgt luar biasa.


‘owg dh jatuh hati..’ ye, owg dh jatuh hati kt ss0rg..dlm syp2, dia dh wat owg syg kt dia..dia bek, slalu amek berat pasal owg..s0ry..’


Huhh!!! T’lalu susah untuk aku terima pe yg telah di nyatakan. Sedih? Kecewa? Marah? T’luka? Segala2-galnya aku rasa. & sp’ti yg korg tahu, ira nie xdela kuat sgt. B’linangan air mata nie wat yg ntah ke berapa kali’y.


Aku sedih. Macam2 aku fikir. Rupa’y kata2 dia selama nie, hanya sekadar kata. Kata2 manis yg sering di ungkapkn oleh kaum adam buat kaum hawa.


Aku cuba tenangkn ati nie walaupun ati nie dah b’kecai. Aku tanya dia..sape orang tu. & dgn pntas dia mnjawab….’IRA FATEN IZZATY..owg syg sgt kt dia, slalu t’pikir psal dia.. :)


Arghhh!!! Aku mnjerit. Sedih? Happy? T’kejut? Nk pgsan pn de gak. X tahu aku nk dscribe perasaan aku time tu. T’kejut sgt2. rupa’y bkn org len..aku sndri. Huhuu…


Mmg kejutan paling luar biasa penah aku dapat. X penah aku rasa seteruk camtu. Teruk bkn pe..teruk d sprisekn cmtu.


Pe yg aku harapkn..tiada t’selit penipuan pd kata2’y sbb aku p’caya dia. Trima kasih awk.. :)

0 doakan ira bahagia.. ^_^: