KeCaNtiKaN seoRaNg waNitA buKaNLah daRi paKaiaN yaNg diKeNakaNnYa, suSuK yaNg iA taMpiLkaN, aTaU baGaiMaNa iA meNyisiR raMbuTnYa.KecaNtikAn seoRang waNitA haRuS diLihaT daRi maTanYa, keRaNa iTuLah piNtU haTinYa..

Thursday, November 19, 2009

:: aTi ku tErLuKa laGi.. ::

hari b'gnti hari..
luka di hati makin smbuh..
aku b'syukur..
kerna Allah mmberi ketenangan & kekuatan buatku..
utk terus pndg ke hdpn..

tp ntah knpe..
nikmat ketenangan tu..
d tarik balik...
atiku t'luka lg..
aku kecewa dgn sikap dia..

baru saja aku hndak berikn kemaafan pd dri'y..
dia luka kn ati ku lg...
knpe?? aku sedih..
aku x sgka dia sggup buat aku cmni..
pe yg dia nk sebenar'y???

adakah kesedihan nie akn terus menguasai diriku??
hermmm...

* persahabatan yg di bina tidak selalu'y bahagia.. duka akn dtg.. bila2 masa saja.. kita xley nk jangka.. :(

0 doakan ira bahagia.. ^_^: