KeCaNtiKaN seoRaNg waNitA buKaNLah daRi paKaiaN yaNg diKeNakaNnYa, suSuK yaNg iA taMpiLkaN, aTaU baGaiMaNa iA meNyisiR raMbuTnYa.KecaNtikAn seoRang waNitA haRuS diLihaT daRi maTanYa, keRaNa iTuLah piNtU haTinYa..

Wednesday, December 1, 2010

:: tEntaNg peLaNgi.. ::

ketika aku b'diri tegak di atas bukit indah, sore sudah mnjelang..
aku melihat di ufuk timur & awan pn b'tanya padaku..
"apa yg kamu tunggu"
"aku mnuggu PELANGI.. aku ingin melihat pelangi ari ini"
"utk apa"
"aku ingin menikmati warna PELANGI"
awan diam & sambil t'snyum dia b'lalu drku b'sama angin y hanya diam & mndgr p'bicaraan aku
dgn awan..
setelah awan pergi tiba2 aku mnjd iri pd awan.. aku hnya b'hrp dpt menikmati wrna PELANGI, tp awan boleh dpt lebih dr itu..
awan bkn je boleh menikmati wrna PELANGI, tp awan boleh menari di atas PELANGI..
aku inginkan PELANGI itu~

1 doakan ira bahagia.. ^_^:

eB ezrin said...

>_<

jemput singah amek awards yer... ;p