KeCaNtiKaN seoRaNg waNitA buKaNLah daRi paKaiaN yaNg diKeNakaNnYa, suSuK yaNg iA taMpiLkaN, aTaU baGaiMaNa iA meNyisiR raMbuTnYa.KecaNtikAn seoRang waNitA haRuS diLihaT daRi maTanYa, keRaNa iTuLah piNtU haTinYa..

Thursday, December 16, 2010

:: b'aKhiR suDaH.. ::

akhir'y... yeahhh!! b'akhir sudh segala penyeksaan! :D

[seksa ke?]
16/12/2010.. tu la tarikh y d tggu2 oleh pelAjar akaun SAMNI 2010..

thniah tok sume sbb b'jaya menamatkn p'juangn dgn jaya'y.. :)

t'pncar kgmbiraan d wjah2 mreka ari tu..
sume t'senyum lega.. ^:)

dn skrg..hnya menuggu hasil'y..



”pe y korg wat smentara tggu result nie??”
mcm2 jwpn y aku dpt..
de y nK keje..de y dok umh je..de y amek lesen..dn sbgai'y~.

waa..sume dh de perncgn. bgus la tuh. tinggl laksanakn je.. ;:)

dlm gmbira pasti de sdih.. sedih??
yaa..sdih..
sdih meninggalkn sek..
.kwan2..


SAM Nurul Iman..
5 thun aku blaja kt situ..
dr ting
1 smpai ting 5.. perghh! sronok beb!
mcm
2 aku dpt kt sana..
suka, duka, gmbira, sdih..sume aku dh rasa!

igt lg..time form
4.. knon nk pindah..xnk amek SMA.. [hahaa..]
tp aturan Allah tu indah..
Dia pilih aku tok trus berada d sana..meneruskn p'juangan..

alhamdulillah..aku b'jaya lalui'y..
trima kasih ya Allah.. :)


dH tu kwan2..X LPE JGK KT CIKGU2.. waa..x thu nk ckp pe..
mmg t'amat sdih bila kenangkn'y..
5 thun b'sama.. suka duka lalui b'sama..
y xknl, jd knl.. y x rpat ley jd rpat.. dn y musuh ley jd shbat.. :)

subhanallah..indah'y...
mcm2 gelagat y aku jmpe.. mereka hebat.. sahabat y hebat..
mreka mengajar aku erti kehidupan..

trima ksih sahabat.. trima ksih kerna mewrnai idup ira faten izzaty bt khasan..

sabe, amar, shah, fadul, wada, rabi, has, nasiha, nadila, erra, umira, iffah, zety, sakinah, najwa, amira, ida, aini, oni, pipi, wani, sat dn mai..


aku xkn lpe korg.. hope kita ley jmpe lg.. gelak2 cm dulu.. nngis2 cm dlu.. hahaa.. :D

dri ini akn merindui kalian..
doa ku agar kalian b'jaya dunia akhirat..


kita sahabat selamanya!! :)

0 doakan ira bahagia.. ^_^: