KeCaNtiKaN seoRaNg waNitA buKaNLah daRi paKaiaN yaNg diKeNakaNnYa, suSuK yaNg iA taMpiLkaN, aTaU baGaiMaNa iA meNyisiR raMbuTnYa.KecaNtikAn seoRang waNitA haRuS diLihaT daRi maTanYa, keRaNa iTuLah piNtU haTinYa..

Monday, January 11, 2010

:: mEn caM pE..nTah.. ::


men cam pe ntah.. huhuu.. [kutuk diri sndri nie..]
td r,pas sekian lama x men b0la jaring..cmni la jd'y..
men cam pe ntah..
teruk t0l kaw nie faten!!.. ahakK..

penat?? ermm,, b0le tahan r..
td pn latihan t0k pemilihan dak menengah ats + bawah..
dak2'y [men.bwh] sume'y lembut2 belaka..
ad0ii..cmne nk men nie..
sush k0t...nk pilih.. huhuu...

alaahhh!!!de aku kisah??
bkn aku yg pilih..tp tecer.. hohoo...
tp kn,, de gak la s0rg dua yg o0k..
de harapan la nk gntikn tmpt aku ta0n dpn.. [pencen dh.. ahahaa...]

first round men,, dh jatuh.. [aku la tu!!..]
bese la.. batak b0la la katakn.. hahaa...
jatuh kira ok lg.. nie tidak..
amalina hempap aku weyy!!!...
sgguh menyeksakn.. hohoo..
seliur + bengkak k0t tgn aku nie.. huhuu...

tp xpela,, kap0ok la kt aku..
x men t0l2..
maklum la...teruja sgt..dh lama x men.. hahaa...

mlm nie?? pe lg...tid0 time la!!...
hahahaaa...
penat weyy.... @_x

0 doakan ira bahagia.. ^_^: