KeCaNtiKaN seoRaNg waNitA buKaNLah daRi paKaiaN yaNg diKeNakaNnYa, suSuK yaNg iA taMpiLkaN, aTaU baGaiMaNa iA meNyisiR raMbuTnYa.KecaNtikAn seoRang waNitA haRuS diLihaT daRi maTanYa, keRaNa iTuLah piNtU haTinYa..

Wednesday, January 27, 2010

:: aLhamDuLilLah.. ::


pertama sekali.. aku pnjatkn kesyukuran pdMu ya Allah..
syukur alhamdulillah..
aku b'jaya mengharungi ari yg agak mncabar buat diriku.. [konon'y laa..]
pe dia???

ari nie de perjumpaan kelab permainan..
so,, sebagai presiden kelab bola jaring..
aku b'usaha wat pe yg patut utk p'jumpaan kali p'tama nie..

bg org len mgkin ia p'kara yg biasa..
tp bg aku???
ia sgt luar biasa.. huhuu..

presiden tu weyy.. besar tggungjawab dia..
bak kata org tu..
"amanah tu mmg besar..hnya manusia je yg berani menanggung beban wlaupun kdg2 ada yg x wat.. sbb tu kita di gelar khalifah.. gelaran yg besar tu & besar juga nk bwk.. silap lgkah..abis la kiter..."

cabaran wat aku..
xpe.. aku cuba wat yg t'bek..
insyaAllah..

cite sal ari nie..
ermmm,, agak gementar gak la..
yelaa,, xpe2 jd presiden.. tup2,, kali nie giliran aku plak..
bkn nk bangga.. tp ia 1 pengalaman..

alhamdulillah,, dpt handle sume'y..
b'jalan dgn lancar..
tp de la sikit cacat'y..
xpela faten....blaja drpd kesilapan..jgn ulangi'y.. =)

trima kasih gak kt yg len2 sbb bg kerjasama yg memuaskn..
sesungguh'y yg baik itu dtg daripada Allah,, & yg lemah itu dtg daripada diri ira sndri.. =)

0 doakan ira bahagia.. ^_^: