KeCaNtiKaN seoRaNg waNitA buKaNLah daRi paKaiaN yaNg diKeNakaNnYa, suSuK yaNg iA taMpiLkaN, aTaU baGaiMaNa iA meNyisiR raMbuTnYa.KecaNtikAn seoRang waNitA haRuS diLihaT daRi maTanYa, keRaNa iTuLah piNtU haTinYa..

Friday, February 18, 2011

:: weLcoMe hoMe!! ::


sabtu, 19 feb 2010, 3.34 pm..

welcome home abg ijol!!
yeaaa!! dia dh balik! weee~
alhamdulillah, dia slamat smpai. ^^
kul 5 pagi td dia smpai umh. sume dh tido, x sedar dia balik. huhuu..
knon'y nk g amek dia kt klang sntral.
tp aku sndri tido mati. wawawaa~
naseb bek de kgkwn dia y g amek dia kt sne.
ahahaa..
5 lbih kot..aku t'sedar. sbb??
sbb bntal plok aku ttbe ilang! tidak! aku xlena tido tnpa dia!! :DD
aku pn bgn la, g carik.. ayoo~ spe jela y amek~
cari pnye cari [dlm mamai]...
aku t'nmpk ssorg.! spe laa y gumuk2, nsem2, nga dduk ngadp lptop tuh??
dlm mata y sgt ngntok, aku g dkt dn itu adalah abg ijol!
woww! sihat glerr! gumuk sudh..
agagagaa~ merepek~ :p
pg td bgn, dgn prsaan y sgt2 epy!
sbb pe?? sbb x lame lg aku akn dpt mkn cekelat byk2!!
cntoh gmbr~ ;p
abg! nk cekelet!
dgn segera'y dia kuarkn dr beg dia.
wawww!! dap'y!
jgn pelik law aku ckp, cekelet tuh akn jd mknn sarapan, tghari, ptg dn mlm aku tok bbrpa ari nie!
ahahahaa! cekelet y utma! i likee!~ ^^
spe nk g beli sndri. jgn nk S I B O K K !! ahahk! :p
* trima ksih ya Allah krna Egkau mnjaga'y sejak dia pergi shingga dia balik. syukurr~ ^_^

0 doakan ira bahagia.. ^_^: