KeCaNtiKaN seoRaNg waNitA buKaNLah daRi paKaiaN yaNg diKeNakaNnYa, suSuK yaNg iA taMpiLkaN, aTaU baGaiMaNa iA meNyisiR raMbuTnYa.KecaNtikAn seoRang waNitA haRuS diLihaT daRi maTanYa, keRaNa iTuLah piNtU haTinYa..

Monday, October 26, 2009

:: aTi ku sEdiH laGi.. ::

tika c0retan ini dic0retkn...
sedih?? bengang?? bnci?? kecewa???
melanda atiku..

hermm,, ntahla..
aku sndri x fhm dgn diriku..
mkin lama,, mkin mnjd2...mkin teruk!!!
aku bnci sume nie..
bnci!! bnci!! bnci!!!

knpa?? knpa?? & knpa??
bila aku pndg,, lihat wajah dia.. ati ku jd len...
bkn ske + sr0nok.. bkn juga syg...
tp,, bnci!!!!
arghhh!!! mengapa wahai ati...
cukup la wahai hati...

aku dh x dpt than lg dgn sme nie...
adakah ini yg di namakn DENDAM???
tidak!!!! tidak sama sekali...!
aku bkn jnis yg seperti itu..

ya Allah,, aku mem0hon pdMu,, ya Allah...
tenangkn la ati ku,, lapangkn la dada ku,, ya Allah..
cukuplah dgn pe yg tlh t'jd..

biar lah dia yg seperti itu...bkn aku..
aku xnk mmbenci dia..
aku mem0hon padaMu ya Allah..
amin..

2 doakan ira bahagia.. ^_^:

FinE ^_^ said...

tu la kehidupan anak-anak mude sekarang.. ahahaha

!Ra faTeN said...

x sdr la 2,, dia pn ank2 muda skrg.. huhuu..
dunia penuh dgn rahsia.. :)