KeCaNtiKaN seoRaNg waNitA buKaNLah daRi paKaiaN yaNg diKeNakaNnYa, suSuK yaNg iA taMpiLkaN, aTaU baGaiMaNa iA meNyisiR raMbuTnYa.KecaNtikAn seoRang waNitA haRuS diLihaT daRi maTanYa, keRaNa iTuLah piNtU haTinYa..

Tuesday, July 7, 2009

:: 28/3/2009.. sabTu.. ::

bef0re nek jmbtan gantung,, snap la dulu.. hehee... :D


nie ikan!! besaw ikan nie!!!


niela satu2'y buah kt dunia nie yg de sayap....


ulat g0nggok!! @_x


haa,, pe yg k0 nmpk?? pk0k'y x b'cntum..


ulat!! geli t0l aku!! @_x


dgn dak2 f0rm 4 yg len..


dgn ranger gr0up aku.. abg K.. :D


waterfall...


nie wada.. sr0nk tol dia ble nmpk air.. huhuu


ari 2,, aku g FRIM, Bukit Kepong!! best!!! hehee... pg 2 kena b'kumpul kt masjid Meru dlm kul 7?? (x bpe nk igtla.. huhuu..) sblm b't0lak, kit0rg s0lat musafir b'jemaah.. pagi 2 agak excited r.. mklum r,, r0mbongan sek yg first t0k ta0n nie.. huhuu...

aku nek bas yg ke 2.. aku d0k dgn wada.. kit0rg b't0lak lebih kurg kul 8 pagi.. cikgu2 yg mengiringi kit0rg,, cikgu alifah,, cikgu atikah,, cikgu hidayah,, tcer atul,, abg kamal dgn abg shah.. lebih kurg 80 pljar SAMNI yg menyertai..

dlm p'jlnn 2,, kit0rg bas 2 srpn b'jemaah dlm bas.. yg sedih'y bas 1 r,, xley srpn kt dlm bas.. mklum r,, bas diraja.. kena r jgn kbersihan skit.. 2 pn kak efa yg gtau..(mesej..)

kit0rg smpai lebih kurg kul 9.. alhamdulillah,, smpai gak akhir'y.. agak jak0n r kn.. pe x'y,, cntik maa tmpt'y.. subhanallah,, cntik t0l.. sblm mener0ka utan belantara,, (p0yo jee.. :D) warga bas 1 srpn lu.. maklum r d0rg lum srpn lg.. huhuu... kit0rg pn tunggula d0rg.. x lama pn...

lps sume pew0t dh b'isi,, kit0rg di bhgikn kpd 2 gr0up.. aku gr0up ke 2.. ranger gr0up aku,, abg K.. nsem... hohoo... beselah,, sblm masuk de taklimat.. de syarat2 y perlu di ikut.. yg masih aku igt,, X BOLEH BUNUH (waaa...) BINATANG KAT DALAM UTAN NANTI!!.. t'masukla nyamuk.. fuhh!! menguji kesabaran aku.. hohoo...

tempat p'tama sblm masuk utan,, kit0rg g k0lam ikan.. haa,, ikan bkn sbrg ikan taw.. ikan'y bas0r.. nama'y??? almk,, aku kelalen r nama ikan 2.. hohoo... agak unik r ikan tu.. actually ikan 2 x muncul kt p'mukaan air.. tp,, law kiter tepuk tgn,, ikan 2 akn muncul.. kit0rg pe lg,,tepuk tgnla beramai2.. (dh cm beruk dh aku tgk.. hahaa...)

dh 2,, kit0rg masuk dlm utan.. subhanallah,, cntik'y!!! macam2 jenis pk0k aku jmpe.. alhamdulillah,, b'tmbh ilmu aku.. dlm utan 2,, masuk2 je aku dh di uji dgn sekumpulan nyamuk!!! waaa,, t0l2 menguji kesabaran aku!! eeee,, nk je aku sembelih sek0r2.. tp,, aku masih ley sabar.. huhuu...

jauh gakla p'jlanan kt dlm utan 2.. lebih kurg??? (ntahla.. hohoo...) lepas penat kit0rg meredah utan,, alhamdulillah akhir'y kuar jgk dr utan 2.. kit0rg rehatla jap sebelum nek g water fall.. haa,, sblm nek g water fall,, kit0rg g jmbtan gantung lu!!! =D

dlm p'jalanan g jambatan gantung,, mmg penat r.. mane x'y,, nama pn 'nek',, agak curam r gunung ganang kt situ.. hahaa... aku pn mengumpulkn kudrat aku yg de,, t0k nek.. hahaa...cam2 jmpe.. de ulat g0nggok,, besar plak 2.. de ulat yg bkn cam ulat,, bes0.. (geli aku!!!) dh 2,, kt tmpt 2 byk pacat.. mak aii!! lgla aku x sng dd0k.. hohoo...

last2 smpai gak kt jmbtan gantung 2.. kena beratur.. ramai w0oo... sblm nek 2 smptla gak snap gmbr kt situ.. huhuu... masa nek???!! waaa,, agak gayat!! tinggi w0oo.. fuhh!!

dpn aku,, wada.. blkg aku,, rabi.. wada wat hal plak.. de ke patut dia rakam + snap time kt jmbtan 2.. ptt'y xley.. huhuu.. dh kt atas 2 ley tgk pemandangan KL.. ermm,, jmbtn 2 xdela pnjg sgt.. bley tahan r.. menguji kegayatan diriku!! hohoo...

pas selesai nek,, kit0rg menuju ke waterfall.. x sbr!! hahaa... smpai2 je kt waterfall 2,, subhanallah,, cntikkk!! indah sgt..

tp,, sblm mndi kt waterfall 2 kit0rg kena mkn dlu.. alhamdulillah,, selesai penjelajahan aku t0k ari nie.. gr0up aku smpai dulu.. kit0rg pn mkn laa.. lap0 w0oo.. hehee.. dh selesai mkn,, pe lg kit0rg g mndi r..

air'y sejuk'y.. best... pe lg,, men air r.. hehee... (aku batak air!!! hahaa...) pas dh puas mndi,, g la salin baju.. sblm balik 2,, mkn ice-cream.. kak ika belanja.. hehee... dh 2 s0lat zh0r kt masjid..

fuhh!! walaupn penat,, tp sr0nk sgt.. pengalaman yg x dpt aku lpekn.. dlm bas 2,, aku mkn je.. x tahu nape.. huhuu... aduhh!! ujanla plak.. cm ribut je?? lebat w0oo.. kesejukan!!! huhuu... balik 2 aku tumpang kak efa.. t'sym je mlm 2.. sr0nkla katakn... hehee... =)

0 doakan ira bahagia.. ^_^: